Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Мені здається, ця інформація буде не зайвоюhttp://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1094-13`ПОРЯДОК кодування платежу для сплати штрафів за порушення Правил дорожнього руху`До пари, але не так цікаво http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1093-13
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev
    по крайнему видео из Запорожья - если ничего не изменилось (за правилами следить трудновато стало =) )тоПерекресток — место пересечения, примыкания или разветвления дорог на одном уровне, границей которого являются условные линии между началом скруглений краев проезжей части каждой из дорог. Не считается перекрестком место примыкания к дороге выезда....т.е. водитель формально был прав - на перекресток он выехал на разрешающий сигнал светофора. Другое дело что это вождение на грани - но нарушения не было. А вот вел он себя - паскудно, ТЫКАЛ, БЫКОВАЛ... И не смотря что по факту остановки он был прав - дальнейшее его общение с ГАИ (первого кто остановил я не рассматриваю) - наверное можно трактовать как оскорбления представителя МВД при исполнении. В общем - соревнование ужасного с чудовишным. Ну а все эти `ряженные` на южных трассах - это позор. Причем активизируются они, как мне кажется. летом - не знающих, и едущих в сторону моря `на деньги кидать`. Позор и то что это сущзествует, и то как этот гаец свои `права` отстаивал - все позор. в лесу живем.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Bulba
    1.12 (стоп-линия) — обозначает место, где водитель должен остановиться при наличии знака 2.2 Знак 2.2 `Проезд без остановки запрещено` либо при сигнале светофора или регулировщика, запрещающем движение;Так что никаким местом он не прав!
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev
    водителю вменяли - проезд перекрестка на запрещающий сигнал - а перекресток он проехад на разрешающий.от стоп линии на том перекрестке остались два мазка слева и справа у обочины. длинной сантиметров по 50.... =) - это `стоп линия` или стоп отрезки? =). таблички `стоп` я в упор не вижу (может плохо смотрел?).но водитель вел себя по идиотски - я это тоже отметил. а уж как по идиотски вел себя испектор ГАИ - отдельная тема.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    До речі, а хто має право `виписувати штраф`, простіше кажучи, оформляти протоколи про порушення?Водій повинен зупинитися `на вимогу працівника міліції`, це зрозуміло, але хто реально має право робити зауваженні і т.д?Мене років з 10 тому назад обігнав і зупинив працівник МРЕВ, старлей. `Домахався` за неправильний обгін, а я якраз перед тим реєстрував авто, то знав його в обличчя. Я стовідсотково був упевнений, що він не може мені нічого зробити, та й за званням я був старшим. Отже, благополучно послав його під три чорти з його `зауваженнями`, та й поїхав собі.Зараз гайці реальні та `надумані` запросто показують документи на вимогу водія, але до яких підрозділів міліції вони повинні належати, аби водій був упевненим, що саме цій посадовій особі надано право контролювати виконнаня ПДД учасниками руху?Крім того, непогано було б знати, які ще документи повинен мати при собі працівник ДАІ, аби бути впевненим, що він знаходиться саме при виконанні службових обов'язків, а не `Коля на дорогу пішов, бо грошей вдома немає`.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    =FSG=FRITZ у наряда ГАИ должно быть типа направления на дежурство (или как оно там называется) на определённый участок дороги, а уже конкретные места на этом участке они выбирают самиа чтобы работник МРЕВ пошёл на дорогу из-за неимения денег, это анекдот
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    ніфіга не читаєте, що вам пишуть...

    у наряда ГАИ должно быть типа направления на дежурство (или как оно там называется) на определённый участок дороги

    А у всіх інших випадках вони мають проїхати не звертаючи уваги на правопорушення?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    grun Ні, працівник МРЕВ не `пішов на дорогу`, а `родив` на перехресті, от я його й обігнав. Потім я пригальмував, то він мене обігнав і зупинив. Я впізнав його і `відіслав` на роботу Мене чому зацікавило питання про належність до підрозділів: на перехресті, неподалік від мого будинку, [s:50b87d995f]звив собі гніздо[/s:50b87d995f] вже років зо п'ять [s:50b87d995f]кормиться[/s:50b87d995f] несе небезпечну службу один і той самий даїшник, мій однофамілець. Так от, я пам'ятаю його ще старлеєм, зараз він уже майор. Наскільки я розумію, у нього мінімум двічі змінилася посада. Отже, змінюються й посадові обов'язки. Невже в ДАЇ у сержантів/прапорщиків та у майорів однакові обов'язки? І всі ДАІшники від сержанта й до майора включно зобов'язані [s:50b87d995f]обдирати водіїв[/s:50b87d995f] класти своє життя і здоров'я на алтар боротьби з порушниками ПДД?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    А у всіх інших випадках вони мають проїхати не звертаючи уваги на правопорушення?

    конечно Рома, а авто ты можешь оформить у любого гаишника на дороге, зачем же ехать в МРЭО ))) =FSG=FRITZ вот чем регламентируется работа наряда ДПСhttp://www.u-drive.com.ua/support/docs/article16.htm
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    есть ещё один момент насчёт гайцев - это если вы их дето там подрезали/обогнали и т.д.если работник ДПС находится на работе (в наряде, на посту) - юридически он не является участником дорожного движения т.е. гаец не может составить протокол, что вы помешали именно ему, обязательно должен быть кто-то другойлибо они должны вызвать другой наряд, который оформит правонарушение, при этом они могут являться участниками ДД, но теперь задерживать вас не имеют права и тем более брать документытак что вы на всяк случай спрашивайте на работе он, или таки просто прогуливался мимо )))
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka

    если работник ДПС находится на работе (в наряде, на посту) - юридически он не является участником дорожного движения т.е. гаец не может составить протокол, что вы помешали именно ему, обязательно должен быть кто-то другой

    Смішний ти! Тому вони по двоє й їздять! Вчора вирішив зробити собі подарунок, купив окуляри Cafa France жовті (ось такі http://www.cafa-france.ru/collection/product/ochki_voditelya_cafa_france_c12904y ).Вночі не пробував ще, забув =) Але останніх пару днів `у Києві осінь`, пробував вдень, я вам скажу `ефект сонця` присутній good Мені сподобалося.[spoiler:fba14aaa36]Тепер пару фактів.Про вартість. Окуляри я купував в магазині на заправці ТНК (вул Набережно-Рибальська). Їх ціна там 300 грн, зі знижкою 285 грн. А в магазині на заправці ОККО, що на півкілометра раніше, - 385 грн В інтернетах ціну нижче не знайшов, хіба що в Росії В комплекті йде м'який чохол.Про якість. Переваги (звертаю вашу увагу, що це все перше враження, я їх поки що мало носив, тому думка що до деяких фактів може змінитися з часом).Ті окуляри, що я обрав, мають велику площу лінз, майже повністю закривають око, тому майже все зображення проходить через них. Болтове з'єднання використовується лише для кріплення дужки, тобто лише два болта. Самі дужки тонкі, огляду не заважають, чіпляються добре. Окуляри дуже легкі, майже не відчуваються good Підвищена контрастність зображення, зображення здається більш деталізованим. Лінзи пластикові, ніби гарної якості, після першого протирання пошкрябини не з'явилися )) За 20 хвилин використання очі не втомилися, якщо такий ефект буде й при тривалому використанні, це буде супер!Недоліки.Дужки здаються не дуже міцними - на ці окуляри краще не сідати, але вони мають піддаватися, якщо гнути, може вдасться виправити, якщо не зламаються в місцях пайки ))Поляризація дивна. Якщо говорити простими словами, то поляризація присутня, але відбите зображення не щезає, як у моїх темних окулярах, а змінює колір залежно від кута нахилу. Тобто, на прикладі торпедо у лобовому, воно відбивається, але менш заважає. Правда, це важко назвати недоліком, адже ці окуляри не призначені для використання у сонячну погоду, коли такі бліки проявляються найсильніше, тому й подібного відбитого світла не повинно бути, я так думаю. Ще в цих окулярах погано видно водіїв зустрічного авто, бо лобове скло зустрічного ніби вкрите райдужною плівкою, такий собі недолік.Ну, поки все.[/spoiler:fba14aaa36]
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Ролик Мерседес:
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Saburo_Sakai толсто
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    `Головастик`, ЛуАЗ и мотоцикл против бездорожья
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    До питання про системи захисту авто, пишуть, що дуже цікавий сайт http://www.kondrashov-lab.ru/v-tyilu-vraga/
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev
    правильно - сначала мы соглашаемся нарушать закон, а потом удивляемся и негодуем - как же такое может с нами случитццо! и что это за страна такая???`...не уж то у нас, в правовом годарстве,возможен такой беспредел...`(с).те же яйцы с обналом и бюджетом - сначала засовываем голову в жопудракона и щастливо потребляем `дары природы` года два. а потом вдруг - ААА ПО КАКОМУ ПРАВУ?!?!?!! ЯЖ СОВСЕМИ ДЕЛИЛСЯ!!!! почему я в жопе????!!!!придурки, слов нет.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    Водители, ау! Кому надо автомобильный компрессор, вот такой - говорите.imageЕго мне подарили на день рождения, но у меня его аналог лежит в багажнике. Новый, не использовался. Отдам за 200 грн (в магазах от 270 грн). Могу на выходных доставить в полтавском направлении П.С. После долгого сношения мозгов, все таки купил видеорегистратор.image
    imageЕго мне подарили на день рождения, но у меня его аналог лежит в багажнике. Новый, не использовался. Отдам за 200 грн (в магазах от 270 грн). Могу на выходных доставить в полтавском направлении П.С. После долгого сношения мозгов, все таки купил видеорегистратор.image
    " border="0" />Основные аргументы: компактность=неприметность+удобство и надежность (возвратов крайне мало). Экран ф топку, вытаскиваешь карточку памяти с дивайса, втыкаешь в смартфон, смотришь mp4. Можно также через спец. прогу для Android и iOS - там еще удобнее. Скопировал файл, карточку приложил к протоколу.П.П.С. Вот тема для говносрача (как же без нее) - наездил уже 10к км, масло ни разу не менял и в ближайшее время не собираюсь.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka

    наездил уже 10к км, масло ни разу не менял и в ближайшее время не собираюсь

    А навіщо його раніше було міняти? Є рекомендація виробника міняти раніше? Чому тема для срача? Оливу необхідно міняти по рекомендації виробника, особливо, якщо авто гарантійне - це виконують під час ТО, інакше з гарантії знімають. Ну, а взагалі, то періодичність заміни оливи залежить від декількох факторів, залежно від пробігу, від навантажень авто, якості палива і т.п., ну і рекомендується міняти раз на рік, навіть якщо не їздиш. Економити на цій процедурі немає сенсу, як на мене.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    По рекомендації виробника - кожні 20 тис. км, але зі скидкою на місцеві умови рекомендують на 10-15 000. Я заправляюсь на 95% гарантовано якісним паливом, по полях не літаю, пилюку не глотаю - думаю якраз перед зимою буде десь 15 000 - поїду й поміняю масло + масляний фільтр + фільтр на повітрозабірнику (турбіна скаже дякую). Салонний та паливний фільтр - за станом.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    О, мне такой регик подарили. Но я еще не ставил.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Schtuzerякщо ти не багато їздиш, до 15 тис на рік, я б тобі порекомендував міняти раз на рік обов'язково (зараз в тебе й стимул має бути - гарантійний термін, обов'язкове ТО), якщо ж ти будеш виїжджати більше, тоді краще не рідше 15-20 тис міняти. Ну і не економити (на дешевих оливах), виробник зазвичай дає рекомендацію, варто її дотримуватися.Що до пилюки, то ти зверни увагу скільки її за день лягає на лобове =) Я й не міг уявити, що Київ такий `запилюжений`. Фільтр салона за рік бруднющий, аж страшно! А це здоров'я водія і пасажирів.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Schtuzer Олеже, не та в тебе машина, щоб економити на мастилі і фільтрах.Повір, у наших умовах (пил, якість навіть самого `якісного` пального, якість фільтрів, якість самого мастила) 10к - найоптимальніший строк.Крім того, 10к для сучасних мастильних матеріалів - то `гарантійний` пробіг, за який властивості їх майже не змінюються, а ось `другі` 10к - вже проходять зміни `не в кращий бік`, правда виробники гарантують, що характеристики мастила `не вийдуть за встановлені межі`.У мене автомобілю вже 6 років, пробіг наближається до 190к, `лічильник` до ТО запрограмований на 20к, але я міняю мастила, фільтри повітряний і масляний кожні 10к. До речі, Акупака правий, у мене завод-виробник рекомендує міняти повітряний фільтр кожні 30к, але й за 10к він вже `страшненький`. Те ж саме стосується і паливного фільтра.Фільтр салону міняю раз на рік - восени.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    недавно заправился на оной из брендовых заправок на трассе 92м бензом, температура движка на трассе при тошнении на 2к оборотов - под максимум сначала думал что с термостатом траблы - но он работает всё ок, потом проверил в бачке на предмет масла и выхлопа - тоже всё чисто и тосол не уходиттемпература была не максимальная но под максимумом (лампочка переграва ессно не зажигалась т.к. она срабатывает за максимумом) но так проехал около 300 км пока не разбавил 10 литрами 95госейчас двигло при добавлении оборотов просто трясёт на любой передаче, двигло как разбавил бенз почти не греется (чуть больше нормы на одно-два деления)что это было? и чем чравато?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Може якісь присадки? Ти вже виїздив те паливо?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    akupaka полбака ещё, но разбавленное
Эта тема была закрыта.
Все темы