Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Bulba
    Чегото-то у вас КПД двигателей достигают фантастических значений.Напомню школьную физикуimage
    image
    " border="0" />
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Спеціально не шукав, але думаю, що на 2-3 ПОРЯДКИ відрізняється

    [s:92ed3408f6]вики утверждает что на хх ток в гене уже достаточо немаленький (по ссылке 35 А)[/s:92ed3408f6]если подключишь две лампочки на 110Вт полукиловаттному гене, не думаю что он доберётся хотя бы до номинала (своих 50-70А или сколько там)про токи говорю т.к. у ДПТ с НВ Mc~Iи не забывай что у всей этой конструкции в авто с геной изначально большой Мс даже на хх (всякие вихревые токи с гистерезисом опустим)ЗЫ перепутал, надо поискать Iхх в гене++в целом вот нашёл табличку %отношений токов хх от номиналов в зависимости от мощности, чтобы просто было понятно, что никакой разницы в порядки там нетhttp://energo.ucoz.ua/publ/6-1-0-12
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    grun Макс, мова йшла про моменти сил на ХХ і під навантаженням.Я тобі скажу так: ГЗС потужністю в 200 кВт не здатен дати будь-якого помітного навантаження на ХХ для двигуна В-12, в результаті чого буквально за годину у останнього закоксовуються кільця. Тому такий режим експлуатації дизель-електростанції АД-200 заборонений (на ХХ, без навантаження). Цей же самий генератор в момент пікового навантаження здатен заглушити двигун В-12. І ти мені хочеш сказати, що немає різниці в два порядки?. Та не сміши, я все вищесказане бачив власними очима.Зверни увагу на те, що практично всі сучасні автомобільні генератори - це трифазні машини змінного струму, на виході яких стум спрямляється додатковим пристроєм.Зи. І не плутай [s:ac02e55239]кран з екскаватором[/s:ac02e55239] генератор змінного струму з двигуном постійного (табличка)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Bulba ти в універі не вчився? Там на першому ж уроці зазвичай кажуть прямо: - забудьте все, чому вас вчили в школі! =)Ми тут про турбовані дизельні двигуни, а ти про карбюраторний пишеш

    факт лишається фактом: на `зимових фарах` ми палимо `лишнє` пальне

    Боря, `факт` - це якби ти знімав показники з форсунок і надав ці фактичні дані. А на даному рівні це бла-бла-бла.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Ну звичайно, куди там закону збереження енергії до твого `рівня`, я зрозумів, що вже там.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Я вам могу предложить конкретный генератор - Г250 Н1 350 ватт 40 ампер.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ причому тут мій рівень? Я не кажу, що на генерування електроенергії БС авто не витрачається паливо, я лише сумніваюся у правильності того факту, що вимога вмикати світло є лобіюванням продажу палива - основна мета викладеної вище цитати. Більше того, я припускаю, що в режим роботи двигуна закладено необхідність живлення штатних бортових електросистем, і додаткової витрати палива при увімкнені фар не буде. Моя точка зору суб'єктивна, звичайно =) І причина цьому, звичайно, мій досвід. Але ти, досвідчений спеціаліст, а доводиш мою неправоту не фактами, а простим базіканням
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    =FSG=FRITZ да признаю, недавно разбирал стартер, думал что гена тож ДПТвсё равно если вернуться к сути спора, уверен что включение двух лампочек на 110Вт никакого драматического эффекта на расход средней легковушки не произведёт
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Saburo_Sakai А немає жодного значення який саме: хоч 350 Вт, хоч 200 кВт За відсутності збудження ГЗС - це просто `залізяка`, з нерухомим статором і рухомим ротором, яка нічого не виробляє, а все навантаження холостого ходу - це просто опір обертання в підшипниках ротора.Власне кажучи, щоб описати принцип роботи генератора змінного струму досконально - мені треба витратити кілька годин.Тому спробую по-простому.На холостому ходу, без підключення навантаження на вихідні клеми магнітне поле ротора (воно виникає через те, що в роторі протікає струм збудження генератора) буде обертатися синхронно та синфазно з магнітним полем статора, яке наводиться через індуктивну взаємодію рухомого поля ротора з нерухомими обмотками статора. При цьому гальмівний момент на валу ротора генератора мінімальний і виникає лише через втрати магнітної та електричної енергії, що існують через неідеальність матеріалів, та конструкції.Якщо ж до обмоток статора підключити навантаження, то через струм, який виникає у обмотках, магнітне поле статора починає `відставати` від магнітного поля ротора, а сили, які при цьому виникають - викликають ГАЛЬМІВНИЙ момент на валу ротора, який і долається за рахунок енергії ДВС.Тобто, будь-яке ДОДАТКОВЕ електричне навантаження на клемах генератора викликає ДОДАТКОВИЙ гальмівний момент на його валу і додаткову витрату пального для його подолання.І ні потужність ГЗС, ні схема його підключення, ні тип і ККД ДВС - ніякого стосунку до цього принципу не мають.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    grun А ніхто про драматизм і не каже в межах одного авто. Підрахунок йшов у масштабах Росії. Закон великих чисел - рулить
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Рома, як би тобі сказати....Ти реально не знаєш ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ основ фізики і обчислювальної техніки.... І щось тут кажеш про БАЗІКАТИ? Самому не смішно?Мені - так Особливо якщо подумати, що ти, програміст, вже раз пробазікав про потоки виконання команд в процесорі мені, радіоінженерові, а зараз мені ж ти пробуєш `втулити` про генератори. Рома, ти тут явно не на своєму полі, але й на своєму ти програв .Який нафіг `в режим роботи двигуна закладено...`???Рома, не неси відверту ахінею, реально виглядаш ідіотом, разом зі своїм `досвідом`, якого в тебе не те щоб немає, він у тебе такий, що ПОВНІСТЮ СПОТВОРЮЄ реальний стан речей стосовно автомобільних двигунів і генераторів
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ `потоки виконання команд в процесорі` так само стосуються програмування, як і робота ДВЗ.

    Який нафіг `в режим роботи двигуна закладено...`?

    А, тобто на автозаводах сидять одні маркетологи і двигуни на авто чіпляють не залежно від розрахунків, а від напрямку вітру або що? =)Краще виглядати ідіотом, ніж бути ним
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka

    Краще виглядати ідіотом, ніж бути ним

    Тут згоден на 200%

    Зако́н сохране́ния эне́ргии — фундаментальный закон природы, установленный эмпирически и заключающийся в том, что для изолированной физической системы может быть введена скалярная физическая величина, являющаяся функцией параметров системы и называемая энергией, которая сохраняется с течением времени. Поскольку закон сохранения энергии относится не к конкретным величинам и явлениям, а отражает общую, применимую везде и всегда, закономерность, то его можно именовать не законом, а принципом сохранения энергии

    .Прочитай оце раз 20... Чи скільки тобі буде потрібно.Аби зрозуміти ось це:

    Тобто, будь-яке ДОДАТКОВЕ електричне навантаження на клемах генератора викликає ДОДАТКОВИЙ гальмівний момент на його валу і додаткову витрату пального для його подолання.

    потоки виконання команд в процесорі` так само стосуються програмування, як і робота ДВЗ.

    І знову-таки я згоден Тому свій водійський досвід не тули до ДВС і генератора - так само, як і минулого разу, виглядає `не айс`.Рома, ось скажи чесно, яка в тебе оцінка з фізики в атестаті?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZя не пам'ятаю, давно було, 4 чи 5.Боря, ну я ж не сперечаюсь про додаткові навантаження і витрати, коли це має сенс. Але чому ти свято віриш, що навантаження в мережі, необхідне для фар, вимагає більше енергії від двигуна в конкретному режимі його роботи?Ну виникає в мережі генератора додатковий струм, ну виникає сильніше ЕМП в системі генератора, відповідно більше навантаження на валах системи генератора, але звідки впевненість, що це навантаження БІЛЬШЕ ніж може `витягти` двигун в тому ж режимі, що й з вимкненими фарами? Ти маєш точні дані по своєму авто, або по ВАЗу якомусь?Ти відштовхуєшся від того, що двигун крутить генератор з силою достатньою лише для кручення ротора без навантаження, тобі не здається, що це хибна думка?Можливо, я помиляюсь, але мені здається, що щоб розрахувати чи необхідно двигуну виконувати додаткову роботу, необхідно визначити ризницю сил на валах двигуна та генератора в конкретному режимі, та різницю на валу генератора без та з навантаженням, якщо ця друга різниця буде більшою за першу, то двигуну доведеться виконати більше роботи для забезпечення роботи генератора. Чи я невірно розумію хімію процесу?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka4, чи 5, а за закон збереження енергії забув? Чи просто ніколи не пробував його `підставити` до реальної фізичної системи у житті? Ти хочеш сказати, що при збільшенні навантаження на двигун просто зростає його ККД на потрібну нам величину і, таким чином, витрата палива не зросте взагалі?Думка цікава, проте ККД ДВС зростає, фактично, не від навантаження на валу, як такого, а через ЗБІЛЬШЕННЯ кількості паливно-повітряної суміші, що подається в циліндри і зміну якісних характеристик її горіння.Відповідно, якщо просто збільшити навантаження на генератор, без зміни режиму роботи двигуна - витрата палива однозначно зросте. А зростання/падіння ККД ДВС в тому чи іншому режимі лише може в деякій мірі скомпенсувати такий додатковий розхід, але жодним чином не `прибере` його зовсім.Ти згадував тут про `мотористів` з автомобілебудівних компаній, так ось, невже ти думаєш, що якби була можливість `втримати` ККД ДВС в якійсь, настільки оптимальній зоні, за рахунок збільшення навантаження на валу, що це викликало б ЗМЕНШЕНИЙ РОЗХІД пального за одиницю часу/пробігу - вони б не знайшли, за 120 років, способу це реалізувати?Насправді ти (на мою думку) плутаєш поняття `питома витрата пального на одиницю потужності` та `фактична витрата пального за одиницю часу`. Так, зі зростанням навантаження на валу перша цілком може зменшуватися, але з баку `витягається` друга і платиш ти зі своєї кишені саме за неї І зі зростанням навантаження на валу вона збільшується ЗАВЖДИ, незалежно від того, що в цей самий час стається з питомою витратою.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Миротворец
    =FSG=FRITZ, дякую за детальнi роз'яснення.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Миротворец Будь-ласка.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZа хіба я його оскаржую? Просто ти чомусь відштовхуєшся від того, що двигун виконує мінімально необхідну роботу для обертання валу і все, без надлишку. Я й питаю, чому ти так вирішив? =)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Sanctor
    надо разрушителям мифов написать.пусть проверят
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Рома, це не я `так вирішив`.Про це говорить закон забереження енергії. На ХХ ДВЗ енергія згоряння палива витрачається на:1) підтримання обертання самого двигуна (фактично на подолання тертя)2) підтримання роботи додаткових пристроїв двигуна (в т.ч. роботу генератора на ХХ, або на підзарядку АКБ)3) нагрівання атмосфери через систему охолодження двигуна і вихлопні гази.Таким чином, закон збереження енергії у нас в дії: вся енергія згоряння пального на щось витрачється.Будь-яка зміна в режимі роботи будь-якого пристрою призводить до потреби в зміні кількості енергії згоряння пального.Наприклад, збільшення площі розсіювання радіатора системи охолодження двигуна призведе до його переохолодження та необхідності збільшення кількості обертів ХХ і до зростання витрат пального. При повній зарядці АКБ, навпаки, генератор автомобіля вийде на режим ХХ, гальмівний момент на його валу зменшиться і оберти двигуна збільшаться на якусь величину, що, в свою чергу призведе до спрацювання системи підтримки обертів ХХ, котра зменшить подачу пального і, відповідно, зменшить його витрату.А тепер повторю вже сказану вище фразу: підключення ближнього світла фар призведе до зростання гальмівного моменту на валу генератора, яке може бути скомпенсоване ВИКЛЮЧНО збільшенням подачі пального у двигун і його підвищеною витратою.Проблема в тому, що на витрати на вихлоп, чи на тепловіддачу ДВЗ ми в процесі експлуатації вплинути не маємо змоги.Отже варіант тут один: збільшив навантаження (будь-яким чином, не тільки фарами) - отримав збільшений розхід.Sanctor Це не міф, це ..... капець.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Bulba

    ти в універі не вчився? Там на першому ж уроці зазвичай кажуть прямо: - забудьте все, чому вас вчили в школі! =)Ми тут про турбовані дизельні двигуни, а ти про карбюраторний пишеш

    Вот ссылка на статьюa rel="nofollow" href="http://www.rotor-motor.ru/page08.htmА вот выдержка из нее
    image
    " border="0" />40-45% КПД крупных дизелей типа минимум пепловозов или на ТЕСА у малых дизелей те-же 30-35%. И это у лучших моделей!Так шо читайте учебники за 6-й класс.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ та ні, саме ти так вирішив, і лише від того будуєш свою логіку =)Закон збереження енергії говорить нам лише те, що, спаливши якусь кількість палива, двигун виконає якусь кількість роботи, якщо цю роботу не направити кудись механічно, то ця енергія перейде в навколишнє середовище у вигляді тепла. Але якщо ми прикладемо на вал двигуна якесь навантаження, то частину енергії буде передано механічним шляхом. Вірно ж?Так от чому ти такий впевнений, що тієї кількості палива, що двигун твого авто витрачає на тих же ХХ, вистачає лише на пп.1 твого списку? Тертям підшипників генератора і т.п. я нехтую.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Bulba спитай у автора статті, що таке турбіна і інтеркулер.http://turbonova.com.ua/vse-o-turbinax/chto-takoe-interkuler/
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka

    спаливши якусь кількість палива, двигун виконає якусь кількість роботи, якщо цю роботу не направити кудись механічно, то ця енергія перейде в навколишнє середовище у вигляді тепла.

    Рома, напиши цю свою думку на будь-яком форумі фізиків - Шнобелівську премію отримаєш

    Але якщо ми прикладемо на вал двигуна якесь навантаження, то частину енергії буде передано механічним шляхом. Вірно ж?

    Абсолютно вірно . Однак при всьому тому, та частина енергії, яка відводилася назовні як втрати - нікуди не подінеться. Більше того вона ще й дещо зросте у фактичних, звичайно, а не у відносних величинах Зі зростанням навантаження на валу ДВЗ теплове навантаження на систему охолодження завжди ЗРОСТАЄ, сама лише думка про те, що воно може зменшитися - викличе істерику у конструкторів двигунів
Эта тема была закрыта.
Все темы