ну зачем-то ж в ТП пишут 1.5i или 1.5D а не просто 1.5Тип палива не пам'ятаю, грає якусь роль?
Вместе с машинами. Есть такое волшебное место, которое называется `разборка`, где продают БУ запчасти. Не знаю как сейчас, а раньше угон с целью потрошения на ЗЧ был очень популярен.двигуни викрадали чи що?
Обязательно, а у кого кассового чека нет, того ведут в подсобку.і що, в касовому чеку так і пишуть?
Рома тебе в политику надо , не задумывался о такой карьере?А, наприклад, в мене не написано ніяких `і`, `Д` і т.п. В мене написано: - Об'єм: 1560 - Тип пального: Д
эти все `хитрости` при оределённой фантазии гайцев обычно вылазят боком , первый же у тебя отберёт права в связи с подозрением в подделке, к примеру, а второй - автомобиль, за управление без документов - если они уверены в переоборудовании, и оно есть, то ты влетел и никакому суду ты ничего не докажешьно я чёто сильно подозреваю, что ты Рома только на форуме такой смелый, а в реале откроешь и багажник и капот гайцу, без возраженийНа двигуні не написано 1560 Д або подібне, написано на кришці 1.6HDi, кришка абсолютно необов'язковий аксесуар. До чого ДАІшник тут може причепитися? Він і під капот не має ніякого права чи обов'язку заглядати, якщо я їду на авто з документом про реєстрацією, в якому номер шасі співпадає з нанесеним у спеціальному місці.
Які підстави і згідно якого закону? Що таке підозра взагалі? Мають бути якісь факти, що вказують на щось конкретне.Колись в мене ДАІшник перевіряв номери, ще в 2010 чи 2011, коли необхідно було передавати права на вимогу. Взяв права, звірив з фейсом, перевірив номер у свідоцтві про реєстрацію і номер під лобовим, і все. Що йому під капотом перевіряти?Є дані, що він може перевірити, він їх перевіряє, а що він буде роздивлятися під капотом? Там і заглянути нікуди - треба зняти частину обладнання!А якщо є орієнтування, то вони можуть провести огляд чи як воно там зветься, згідно процедурі. Якщо є підстави до такої перевірки, то я маю надати таку можливість, згідно законних вимог. І до чого тут сміливість?Я кажу, що йому там нічого шукати, а не, що я супер-герой і не дам їм перевіряти авто. Хоча, якщо вимоги будуть безпідставними, то чому я маю надавати таку можливість? Скоріше за все, що не буду. Але до чого тут це питання?Я питав, за що 500 баксів платити і як ця процедура проходить по бухгалтерії? Я ж не кажу про незаконні дії!первый же у тебя отберёт права в связи с подозрением в подделке, к примеру, а второй - автомобиль, за управление без документов - если они уверены в переоборудовании
А можна і з тілом в багажнику. Так що, до кожного заглядати безпідставно? =)Або можна ходову крадену встановити, або двері, або будь-яку іншу деталь - їхні заводські номери теж фіксуються?Що до фоток двигуна, не знаю, та й не впевнений. Я забирав авто вже зареєстрованим, думаєш хтось з салону фоткав для ДАІ під капотом? Можливо й є. А що вони на них можуть розгледіти, номери на якійсь наклейці хз де на двигуні? Виробник за потреби може замінити двигун на інший, в разі поломки, наприклад, або по відзивній кампанії. І що, хтось після цього буде надавати якісь дані в ДАІ?На скільки я пам'ятаю, то номер двигуна ні в яких документах не зафіксовано, лише VIN.Можливо для авто радянського і/або виробництва СНГ фіксуються якісь інші дані, я не володів, не в курсі.Можно ехать с краденым двигателем
Тобто, якщо в тебе написано в ТП саме 1.5і, а ти міняєш його на інший двигун з таким самим написанням в ТП, то перереєстрацію проводити не потрібно. Але, ТЗ повинен відповідати стандартам:30.1. Власники механічних транспортних засобів і причепів до них повинні зареєструвати (перереєструвати) їх у Державтоінспекції незалежно від їхнього технічного стану протягом 10 діб з моменту придбання (отримання), митного оформлення або переобладнання чи ремонту, якщо необхідно внести зміни до реєстраційних документів.
І ще є така вимога:31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством: а) у разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки дорожнього руху;
Я так розумію, що саме п.32.1.є. вимагає довідку від заводу-виробника або іншої служби, що може узгодити технічну сторону такого переобладнання, а також сплата якогось податку, якщо передбачений.32.1. З органами Державтоінспекції узгоджуються: є) переобладнання транспортних засобів.
это писали во всех старых ТП так объём и тип топлива, сейчас собственно ничего не поменялось, только пишут в 2 строчки, причём тут всякие HDI ?Ти писав про 1.5i/1.5D - це маркетингова назва двигуна виробником