Надувний човен
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    А у нас є володарі надувних човнів? В мене час від часу з'являється бажання придбати, але виникають запитання.
    Якого виробника краще обрати? В Україні чимало виробників, клеють з імпортних матеріалів, але у кожного свої особливості. Крім того, чи є сенс обирати виробника за територіальним розміщенням? Тобто, чи є сенс мені дивитися серед виробників у Києві чи це на подальшу експлуатацію не впливає?

    Довжина і реєстрація. В Україні діють норми, що необхідно реєструвати надувні човни довжиною від 250 см або з двигуном, це якщо коротко. Але якщо човен короткий, то і користуватися ним зручно лише наодинці. Чи достатньо зручно вдвох на човні довжиною 250 см? Дехто пише у відгуках, що і втрьох ходили на рибалку, а дехто, що й вдвох тісно!
    Ще цікаво, я подивився човни Колібрі (Дніпропетровськ), у них є модель К-250Т, на Розетці у відгуках пишуть, що реєструвати не потрібно, а на сайті виробника зазначено, що потрібно. Але якщо вже морочитися з реєстрацією, то може краще взяти човен К-280Т? Більші не поспішаю розглядати, тому що вони вже важчі, а ці 20 кг, ще можна якось нести в руках, якщо не далеко.
    З іншого боку, в характеристиках цих човнів вказано, що їх розміри транспортування в довжину - 100 см. Це означає, що їнакше їх не складеш чи просто сумка саме таких розмірів? Бо мені в багажник таке довге не влізе, хіба що в салон. Але може тоді краще розглянути інші моделі/виробників?
  • AndreyK
    Сообщений: 301
    Akupaka сказал:

    А у нас є володарі надувних човнів? В мене час від часу з'являється бажання придбати, але виникають запитання.


    Прежде, чем отвечать на твои вопросы, хотелось бы увидеть ответ - а для чего именно ты планируешь использовать лодку? В первую очередь надо чётко определиться с запросами - от этого и зависит выбор - размеры, возможность установки мотора и тд.

    Ну и если коротко:
    Лодки до 250 включительно регистрировать не нужно. Рыбачить вдвоём в такой - тесно. Если для рыбалки вдвоём, то минимальный размер, который есть смысл брать это 280 (выбирать обязательно со сланью и с баллонами максимального диаметра). Лучше больше и транцевую (они шире и при той же длине существенно просторнее, чем гребные лодки), и в идеале не со сланью, а с жёстким настилом и надувным килем, но они сильно дороже и тяжелее, да и на вёслах идут хуже за счёт большего веса - соответственно уже желателен мотор. Вопрос спуска на воду в одиночку решается с помощью транцевых колёс (но это дополнительные деньги). Так же для любых размеров крайне рекомендую выбирать не с фиксированными сиденьями, а со сдвижными - они при тех же размерах лодки стоЯт немного выше - соответственно не так сильно затекают ноги.
    По размерам в сложенном виде - да, 1 м это размер сумки, если возить не в сумке, а вёсла отдельно, лодку отдельно - то будет чуть компактнее, но не сильно. Материал, из которого сделана лодка достаточно плотный и до размеров сдутого воздушного шарика никак не сжимается.
    Спасибо сказал 1Akupaka
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    Використовувати планую для прогулянок на воді та риболовлі. Скоріше за все, що на веслах, у всякому разі найближчим часом про двигун думок немає.

    Я намагаюся обрати оптимальний варіант, щоб і не надто габаритна була, бо треба її десь зберігати, і не важка щоб можна було самостійно з нею вправлятися, але і щоб з напарником не штурхатися ліктями =)

    Дякую за поради! З того, що я вже бачив Колібрі К-250Т вдалий варіант, там навіть сидіння зсовуються.

    Ходять чутки, що необхідність реєстрації для більших човнів можуть відмінити, хоча вже рік пройшов, а змін немає. Хоча, можливо варто придбати більший і сподіватися, що таки відмінять =)

    А що до щільності, чи є необхідність шукати більш щільний матеріал чи й 800 гр/кв.м достатньо? Вони легші на декілька кг, але, напевно, легше пробити?
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    Кому цікаво, тема про реєстрацію
    http://fishing.kiev.ua/vb3/showthread.php?t=42
  • AndreyK
    Сообщений: 301
    Akupaka сказал:

    Дякую за поради! З того, що я вже бачив Колібрі К-250Т вдалий варіант, там навіть сидіння зсовуються.

    Ага, послушать совет, а потом сделать всё наоборот - это вполне в твоём духе. :-D
    Не бери 250. Повторяю ещё раз - тесно. Даже в 280 тесновато, особенно если находиться в лодке не 15-20 минут, а рыбачить хотя бы пару часов. Разница по цене, весу и габаритам между 250 и 280 не настолько существенная, чтобы компенсировать тесноту. Опять же, во многих 280 уже диаметр баллона больше - а это важно. А по поводу регистрации... конечно у вас там в Киеве инспекторов побольше, но что-то мне сильно кажется, что как и у нас они мало интересуются гребными лодками без моторов. Так что не заморачивайся. Тем более что на вёслах ты по большим водоёмам ходить не будешь.
    Дальше, брать модель с навесным транцем - нет смысла, если в обозримом будущем не собираешься брать мотор, хотя бы электрический, это только лишняя прибавка к цене.
    Искать модель с бОльшей плотностью тоже не нужно. - от пробития это мало поможет, а для гребной лодки будет скорее минусом, чем плюсом(лишний вес, габариты, сложность складывания, особенно в прохладную погоду - ПВХ на холоде изрядно дубеет и процесс складывания превращается в весьма увлекательный секас с использованием всего словарного запаса. Если уж так боишься и собираешься жёстко эксплуатировать по камням, то можно наклеить защитный ПВХ брус на днище и нос.

    Хотя я более чем уверен, что до покупки дело всё-равно не дойдёт. :-D
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    AndreyK :: Ага, послушать совет, а потом сделать всё наоборот - это вполне в твоём духе

    Та, ні, я поки що думаю лише. Але 250 це для мене дуже підходяща довжина з точки зору транспортування та зберігання, плюс саме на ній сидіння зсовуються! Ще й знижку можна отримати =)
    Я вже прикинув вдома, довжина між сидіннями близько 60 см, це колінами стукатися доведеться, тобто доволі незручно.

    Подивився моделі "Ладья", там в моделях із зсувними сидіннями чомусь лише одне зсувне, заднє, а переднє - фіксоване.
    В моделях Колібрі обидва зсувні, але на різних довжинах по-різному, 250, 270, 290 - зсувні, проміжні довжини - фіксовані.
    З іншими виробниками я ще не ознайомився докладно, але й не знаю кого з них варто розглядати.

    далі буде
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    AndreyK :: Опять же, во многих 280 уже диаметр баллона больше - а это важно

    А в конкретних цифрах це як визначити? От у Колібрі більшість моделей йде з балоном діаметром 34 см, а є модель з підвищеним діаметром - 38 см. Але і вага на сім кг вища! А це вже дуже помітно впливає на зручність транспортування =/

    AndreyK :: Тем более что на вёслах ты по большим водоёмам ходить не будешь

    Ну, я розраховую, що на Дніпро буду виходити, можливо не одразу, але це можливо. Хоча, я не чув про випадки перевірок. Треба буде попитати у рибаків, час від часу хтось човни надуває.
    Хоча, мене лякає не сама необхідність реєстрації, а геморність цього бюрократичного процесу. Хоча, мені ще пощастило, що я в Києві живу! =)

    AndreyK :: Хотя я более чем уверен, что до покупки дело всё-равно не дойдёт

    Мене стримувала лише відсутність місця зберігання. Зараз орендую гараж, тому задумався сильніше =) Але ціни повиростали =/
    Я так підозрюю, що найкраще брати модель на замовлення, хоча ціна вийде вищою ніж в магазині зі знижкою, але серед готових моделей не завжди є підходящі.
    Я для себе, поки що, визначив такі умови:
    - довжина від 280
    - сидіння, що зсовуються (треба запам'ятати, що то зветься банки!)
    - привальний брус з водовідбійником

    Доречі, а наявність привального брусу гарантує наявність водовідбійника чи про це необхідно уточнювати?
  • AndreyK
    Сообщений: 301
    Akupaka сказал:

    А в конкретних цифрах це як визначити? От у Колібрі більшість моделей йде з балоном діаметром 34 см, а є модель з підвищеним діаметром - 38 см. Але і вага на сім кг вища! А це вже дуже помітно впливає на зручність транспортування =/

    Так я не о Колибри говорил, а вообще. У некоторых производителей лодки меньшей длины имеют и баллоны меньшего диаметра. Что касается Колибри с 38 см - то если внимательно посмотреть на картинку, то становится заметно, что 7 кг лишнего веса там за счёт большой (и соответственно более тяжёлой) слани по всей длине, а не только за счёт самого только ПВХ. Так дополнительные секции слани можно и не брать с собой, если уж так смущает каждый лишний кг. :-D

    Ну, я розраховую, що на Дніпро буду виходити, можливо не одразу, але це можливо.
    Разве что совсем недалеко от берега и в идеальную погоду.

    Я для себе, поки що, визначив такі умови:
    - довжина від 280
    - сидіння, що зсовуються (треба запам'ятати, що то зветься банки!)
    - привальний брус з водовідбійником
    Ну , по поводу сидений - большинство производителей за небольшую доплату без проблем делают небольшие изменения под заказ, в том числе и установку сдвижных сидений вместо стационарных. Думаю, и Колибри не исключение. А если что - так на Колибри свет клином не сошёлся.
    Что касается брызгоотбойника - так ли нужен он на гребной лодке? В тихую погоду на вёслах ты не достигнешь такой скорости, когда он понадобится, а выходить на акватории типа Днепра в такую волну, когда он может понадобиться на вёслах - я бы сильно поостерёгся. Опять же, привальный брус это лишний вес и хуже лодку складывать.

    Доречі, а наявність привального брусу гарантує наявність водовідбійника чи про це необхідно уточнювати?
    Вообще бывает привальный брус и без брызгоотбойника. на гребных лодках такой устанавливается довольно часто. Впрочем, это от производителя зависит.
    Спасибо сказал 1Akupaka
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    Дякую! =) Картинки там не завжди відповідають дійсності. Наприклад, на картинці можуть бути фіксовані сидіння, а в описі - зсувні.
    Колібрі одна з найвідоміших, просто.
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 12,178
    Всегда уважал людей, которые плавают по Днепру на веслах
    I Want to Believe
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    Наступне запитання =)

    Що з корисних речей треба мати з собою на надувному човні?

    зі: голову не пропонувати =)
  • AndreyK
    Сообщений: 301
    Вёсла :-D
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 12,178
    Спасжилет :-D
    I Want to Believe
  • Valabuev
    Сообщений: 6,843
    виски
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 12,178
    еще ветровка хорошая. На воде дует шокапец. И карман по формату бутылки виски :-D
    I Want to Believe
  • LK_LK_
    Сообщений: 791Symbol
    Гермомешок. Гермомешок по формату бутылки виски. ^)
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    Радники, блін! =)
  • Bulba
    Сообщений: 4,743
    про спасательный жилет на Днепре - это совсем не шутка.
  • Valabuev
    Сообщений: 6,843
    пустая литровая бутылка из под виски, правильно положенная в правильный карман ветровки - весьма и весьма добавят плавучести...
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 12,178
    Рома, а шо из перечисленного ты считаешь лишним в лодке?

    image
    I Want to Believe
  • WolfieWolfie
    Сообщений: 2,017
    лишние - весла )))
    Don't panic! С ув. Я :)
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    Ну, перший вихід на воду закінчився вдало, хоч і з неприємним випадком. Мудаки на катерах - мудаки! Один пройшов так близько, що аж хвилею залило!
    Я зрозумів, що потрібен возик, чи кравчучка якась, на плечах проніс, то від лямок лешилися сліди, синяки. Близько 23 кг набір виявився не таким і легким.
    Ще я зрозумів, що ношу забагато зайвого барахла та ще й хаотично складеного %) І воно зайняло майже увесь вільний простір на човні.
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 2,983
    Віскарь пригодився ?
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    Не брав, я такого не їсу))
  • WolfieWolfie
    Сообщений: 2,017
    удівітєльно, но віскарь занімаєт відноє мєсто и в рюкзаке пешего туриста. а пєшєход знає, шо зайве на горбу пв наплічнику 20+ кг
    Don't panic! С ув. Я :)
    Спасибо сказал 1Akupaka
  • Akupaka
    Сообщений: 9,229Symbol
    @Wolfie
    в мене такі лямки незручні на сумці, що вага здається ще більшою. Тому навіть для деяких корисних речей місця не вистачає.