Добро пожаловать в мир ксенонщиков-дол%оёбовА вот чего я действительно понял что надо бояться серьезно так это ослепления встречными и даже задними. Ставят ослепительные бело-голубые лампы или тупо на дальнем свете едут.
Нічо не знаю, в мене на дальнє і на ближнє окремі лампи з окремими місцями посадки, тому я знаю `про своє` Але знайшов статтю якусь, там написано і про те, що ти кажеш.Тим не менше, там же написано, що такий `простий` ксенон піднімають вище ніж ближнє, щоб далі світило. Тому моє твердження, що справа у налаштуванні фари, все ж, вірне. Згоден? =)зі: і покинь ти дурну звичку казати `китайський` - зараз все китайськеТ.к. дуга одна, то вывод напрашивается однозначный, не находишь?
Сделано в Китае и собрано в Китае это разные вещи. Есть `Панасоник`, собранный на китайском заводе фирмы `Панасоник`, а есть `ПанасоАник`, собранный дядюшкой Ляо в подвале не Малой Маоцзедуновской улице.Качество - соответственно.Пример того, что подразумевается под словом `китайский` http://trinixy.ru/2008/05/04/kitajjskie_kubiki_polnaja_versija_72_kubika.htmlзараз все китайське
Очень содержательный ролик. Нихера не видно и нихера непонятно.Байкеры бьют автолюбителя
Я впевнений у тому що написав в `першому реченні`. Адже видно, що мазда з'являється в кадрі лівим бортом ближче до правої смуги другого ряду, і активно рухається в напрямку лівої смуги, тобто перетинає другу смугу з першої, щоб вийти в третю.А про `до`, я написав, що не можу знати як вони рухались до того, як стали у три смуги в порядку, що з'являються в кадрі. Можливо до того мотоцикл був разом з маздою в першій смузі, або вони ганялися взагалі, може хтів навмисне його підрізати - ось яке `до` мені невідомо. І чи міг бачити маздовод мотоцикл теж не зрозуміло, можливо не бачив, тому почав міняти смугу, але чому не загальмував і не зупинив рух ліворуч вже коли стало зрозуміло, що він не один на дорозі?В одном предложении ты пишешь, что обьекты на проезжей части занимали три полосы: мазда, мотоциклист, камерамен, а уже через предложение ты пишешь, что ты не знаешь, как они ехали, потому, что `в кадре не видно`.Так вот, раз в кадре не видно, то мое предположение, что Мазда ехала-таки во втором ряду, а не в правом, имеет такое-же `право на жизнь`, как и твое за первую полосу.
Дик, я про конкретний випадок говорю, а не взагалі.І, крім того, може той чувак строго за правилами їздив завжди.Он там могонщика все защищал.