Я не змінював своєї точки зору і аргументів, про що ти?Не красиво спорить об одном, а потом выкладывать в качестве аргумента совершенно другое.
Боря, ти сам розділив сигналізацію і імо, порівнявши їх. Якщо говорити про сигналізацію як про комплекс, про що ти наводиш вирізки з сайтів, то не можна порівнювати автосигналізацію, як комплексний пристрій, з імобілайзером, котрий є її елементом.І так, про Бульбу, я справді помилився. Мені не важко в цьому зізнатися =) Бульба, вибач, якщо я тебе якось `зачепив` цим.Так что `не надо ля-ля` с переводом с древнегреческого. Прежде, чем спорить - разберись в терминах
Где, в каком посте я хоть намеком РАЗДЕЛИЛ сигнализацию на элементы????Кто тебе наплел, что иммо - элемент автосигнализации?Боря, ти сам розділив сигналізацію і імо, порівнявши їх. Якщо говорити про сигналізацію як про комплекс, про що ти наводиш вирізки з сайтів, то не можна порівнювати автосигналізацію, як комплексний пристрій, з імобілайзером, котрий є її елементом.
На основании чего ты это утверждаешь???? Потому, что ТЕБЕ ТАК КАЖЕТСЯ??? Почему для тебя ссылки на описания устройств и толкование самого термина `автосигнализация` - не аргумент?И как с тобой вообще спорить, если ты уперся и тупо талдычишь одно и то же, наплевав на все источники информации и не приводя НИ ОДНОГО АРГУМЕНТА кроме `я так думаю, потому что меня так нае@али при покупке`.але я стверджую і надалі, що сигналізація - лише кричалка.
А я саме цього й не казав, я стверджую, що імо це елемент комплексу, так само як і сигналізація.Якщо це пестець, то навіщо ти продовжив? Я припинив розмову парою постів тому, ти вирішив її для чогось продовжити =)Кто тебе наплел, что иммо - элемент автосигнализации?
Я так думаю, бо воно так називається, а не тому, що ти написав. Я взагалі не купував сигналізацій =) Тому твої висновки, вони якісь надто самовпевнені, і не відповідають дійсності.`я так думаю, потому что меня так нае@али при покупке`
Ты понимаешь, что эта твоя фраза - лишена всякого смысла?Я знову повторю умови суперечки: [u:bd067b1ff0]авто під захистом сигналізації легше угнати ніж під захистом імо.[/u:bd067b1ff0] Сигналка лише створює голосний шум довкола, і не перешкоджає угону. Взагалі ніяк
Вибач, про який пост мова?Пока не скажешь, что в том посте к Грюну ты был неправ.
Повертаємось на три дні назад. Відсвяткуємо День сурка.Так вот, в это комплекс иммо и сигналка входят `на равных`. Поэтому сравнение правомерно, что ты, собственно и попытался сделать.
Так, я згоден, що те, що ти називаєш автосигналізацією є комплексним пристроєм, на який можна навішати ще кучу функцій. Телефони сьогодні теж і фотоапарати, і плеєри разом.Так, `стандартний` (як ти їх називаєш) імо не входить в комплект додатково встановленої сигналізації. Він же на заводі встановлений, а сигналізація пізніше окремо. Можна навіть дві сигналізації встановити, одну на заводі, іншу пізніше окремо. А, якщо авто не має імо, то його можна встановити пізніше, і сигналізацію, а можна їх разом встановити.Я тобі навіть скажу таке, тільки ти не сердся, оте, що ти називав раніше як функцію розмикання якихось електрокіл сигналізацією теж є імобілайзер =) Тільки у випадку з `стандартним` імобілайзером, його блок керування влаштовано у блок автосигналізації.Але таку комплексну сигналізацію, яка крім кричалки має інші функції вже некоректно порівнювати з імобілайзером, як окремим елементом. Тому, коли ти їх порівняв, то я подумав, що ти порівнюєш `кричалку` (щоб розділити значення) з імобілайзером. Тому сказав: авто під захистом сигналізації легше угнати ніж під захистом імо. І вже декілька разів тобі про це повідомив, що я мав на увазі.Ти все одно хочеш довести, що лише ти правий :?Но и сама автосигнализация - это отдельное, тоже комплексное решение, причем стандарный иммо в нее не входит и тут никакго разделения на составляющие нет.
О, поки я дописав, ти додав. Я тобі про те, що ми про різне говоримо, вже декілька разів повідомивВесь этот спор возник ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО потому, что ТЫ НЕПРАВИЛЬНО понимаешь значение термина. Потому я и напомнил тебе о потоках и инструкциях. Жаль, что ты прозрачного намека не понял.
А вот эти твои `сообщения`:А́втосигнализация — электронное устройство, установленное в автомобиль, предназначенное для его защиты от угона, кражи компонентов данного транспортного средства или других вещей, находящихся в автомобиле. ru.wikipedia.org
Сигналка лише створює голосний шум довкола, і не перешкоджає угону. Взагалі ніяк
але я стверджую і надалі, що сигналізація - лише кричалка.
это всего-лишь ТВОИ личные, никакими аргументами и никем не подкрепленные измышления, никаким образом к автомобильной сигнализации не относящиеся.Я вот никак не пойму, ты точно с памятью проблемы серьезнейшие имеешь, или только прикидываешься?КАКОЙ К ЕДРЕНЯМ `День сурка`, если ты цитируеть ТРЕТЬЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ абзаца, опуская первое предложение ЭТОГО-ЖЕ абзаца???grun а що смішного в імобілайзері? =) Це нині стандарт дефакто і набагато корисніше за сигналізацію. А сигналізація як протиугінний спосіб взагалі до опи, лише від вандалізму і крадіїв барахла з салону, і то не всіх відлякує.
Я постараюсь писать предложения покороче.Кроме того, Рома, а что это за манера ТУПО игнорировать неудобные вопросы оппонента? Я у тебя спрашивал, на основании чего ты решил, что автосигнализация - это простая `кричалка`, где линк, или цитата в ответ?И `комплексы` ты тоже не смешивай. Комплекс средств для противодействия угону....
Чомусь нормальні виробники це називають `автомобільна охоронна система`, а не просто сигналізація, а на вікі багато чого пишуть. Хоча на англійській версії тієї ж статті написано зі збереженням більш `історичного` значення =)Просто, багато хто за звичкою називає їх досі просто сигналізація. Так от я за звичкою так називаю систему, що має одну функцію кричалкиЧЕТКОЕ общепризнанное определение?
Знает. За ним на большой машине ехал Бульба, а ты обгоняешь на пятой передаче?До речі, ти вже знаєш, що таке кік-даун
Вот тут ты будешь смеяться - я не помню. После того перепуга я вообще пол-часа как в анабиозе был.Но фокус когда для рывка переключаются на пониженную передачу и педаль в пол - я знаю.Подозреваю что обгон был на пятой передаче, т.к. предполагалось что я его спокойно успею обогнать без форсирования оборотов. Способ с четвертой я применяю когда обгон надо сделать быстро, т.к. встречная не очень далеко. А тут она аж на горизонте была и я ее не боялся.А про солеце - оно буквально касалось горизонта, так что козырек до фени. Пока оно было сбоку я рукой его прикрывал, чтобы видеть дорогу.Бульба, а ты обгоняешь на пятой передаче?
обгон надо совершать когда уверен на 100%! не на 99% а на все стоГонял за один день в Винница - Кировоград - Винница. Два раза чуть не угробился (из-за солнца и из-за обгона)