Автомобілі
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Оце я сьогодні й казав.

    I look inside myself and see my heart is black..
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Зашел на форум черристов. Там народ десять страниц спорит о направлении циркуляции охлаждающей жидкости в их машинах - подается она в радиатор через верхний патрубок, а возвращается через нижний или наоборот.

    Это из серии "я %уею, дорогая редакция" :-D
    I look inside myself and see my heart is black..
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Всього три причини у всіх авто :
    1. Не працює термостат
    2.Обірвало ( згнила ) крильчатку помпи
    3. Основна причина і більш вірогідна - гази з циліндрів йдуть в рубашку охолодження

    Все інше з розряду чуда , хоча в автобуудуванні чудеса БУВАЮТЬ :-D
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Это же китайская машина :-D

    На форумах по черри пишут, что эта модель не поддается логике в плане проектирования систем и агрегатов :-D
    I look inside myself and see my heart is black..
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Всі китайські машини здерті з японсько-корейського автопрому і чері не виняток
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    Напевно, я неправильно спитав. Я маю на увазі, скільки років максимально, на вашу думку чи згідно даних виробника, які ви знаєте, ви би експлуатували шини, в разі, якщо протектор ще не стерся?
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Ти правильно замітив , що згідно даних виробника , це від двух до десяти років . Про глубину протектора ж мова не йде , надіюсь ? Якщо на боковині немає явно виражкних тріщин , то таку гкму можна використовувати , це при умові , що б/в гума куплена не на базарі , там її натерають селіконом і виглядає вона каще за нову
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    Ні, по протектору все зрозуміло =)
    Загалом, мене муляло, то я купив нову гуму.
    Але вирішив розібратися в питанні, щоб вже напевно знати.
    Виробники дуже розмазано відповідають, але більше десяти років категорично не рекомендують експлуатувати.

    Тепер думаю, що робити зі старою, її ніби ще можна експлуатувати, особливо, якщо не ганяти.

    Якщо комусь цікаво, це Goodyear UltraGrip 6, 195/65 R15, виробництва 2010 року, якщо не помиляюсь. Це європейського типу шина. Є декілька отворів від цвяхів, у деяких, тому потребує ремонту.
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Если не ошибаюсь, то производитель рекомендует использовать шины в течении пяти лет с момента выпуска.

    Всі китайські машини здерті з японсько-корейського автопрому і чері не виняток


    Черри Джагги является исключением, т. как движок там скопирован с австрийского, а вот систему охлаждения китайцы делали сами с нуля и потерпели неудачу. По крайней мере, на форуме владельцев Джагги на СО больше всего нареканий и многие моменты системы не поддаются логическому восприятию.
    I look inside myself and see my heart is black..
  • Valabuev
    Сообщений: 8,558
    Та шо там у них за зрада такая закралась в расчеты - движок то атмосферный?! Аж стало интересно :)
    .
    Ещё одна "тема" с ож иногда циркуляция блокируется из-за вспенивания ож, я эту хрень систематически наблюдаю из-за перекипания ож... :). Хотя на двс я не совсем представляю себе - систематическое ее перекипание :)
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Я уже не помню деталей. Лоханулись и пришлось трубку делать в обход большого круга. В нашем климате эта трубка ухудшает прогрев зимой, народ ее заглушает, чем вызывает перегрев в летний период. Шосьтаке.

    Если нечем заняться, то зайди к ним на форум. там хоть поржать можно со "специалистов"
    I look inside myself and see my heart is black..
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Valabuev сказал:


    я эту хрень систематически наблюдаю из-за перекипания ож... :). Хотя на двс я не совсем представляю себе - систематическое ее перекипание :)


    Перекипає систематично ??? Піна , в основному , з"являється від пропиву газів або від попадання склоомивача
    в систему охолодження
  • Valabuev
    Сообщений: 8,558
    Не не - там у меня не двс :). Там системы солнечных коллекторов.
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    А как омывайка попадает в герметичную систему охлаждения? :O
    I look inside myself and see my heart is black..
  • Valabuev
    Сообщений: 8,558
    Как как...ЛЬЮТ!!!
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Saburo_Sakai сказал:

    А как омывайка попадает в герметичную систему охлаждения? :O

    Зустрічав декілька разів
    :-D
  • KochumKochum
    Сообщений: 2,547
    Akupaka :: Тепер думаю, що робити зі старою, її ніби ще можна експлуатувати, особливо, якщо не ганяти.


    Продавай сміливо.
    Я рік тому продав за 400 грн комплект зимової гуми 2008 року виробництва. Ця гума проїздила у мене від купівлі авто 30.12.2008 аж до 2016 року. Продав через ОЛХ.
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    Мабуть буду пропонувати, вона на вигляд в хорошому стані, тріщин наче не видко, пробігу мало - до 30 тисяч.
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    если внутрь радиатора (снятого с машины) увалить Керхером, ниче не будет апастного?
    I look inside myself and see my heart is black..
  • Valabuev
    Сообщений: 8,558
    Внутрь - все ок, а если снаружи - позагибает ламели нахер.
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Saburo_Sakai сказал:

    если внутрь радиатора (снятого с машины) увалить Керхером, ниче не будет апастного?


    А для чого ? В керхері 10 атмосфер , а радіатор розриває і від меншого тиску . Пластмасовий корпус і алюмінієві ртубки з"єднані обжимом через гумову прокладку . Хоча для експеременту можеш вальнути . Розкажеш
  • Valabuev
    Сообщений: 8,558
    Не 10! А 100-160 атмосфер!
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Тим паче ^)
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Я привык к радиатору Волги, где толстые медные трубки. В Волге пластмассовый только руль :-D

    Задача - вымыть говно, которое размягчит предварительно залитая промывка системы охлаждения.

    Есь подозрение, что там капитальный засёр.

    И это, я же не подаю 160 атмосфер в герметичный радиатор. Надо быстрым потоком вымыть говно. Есть же разные модели Керхеров,. Мы радиатор УАЗа снаружи каким-то мыли, ни одной ламели не погнуло, а говно и тополиный пух вымыло. Килограмм, сцуко, 20 :-D
    I look inside myself and see my heart is black..
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Я мию інтеркулери , там стінки і трубки достатньо товсті і ламелі особо не заламуються бо мають більшу жорсткість ніж у радіаторів СО