Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    kosar ні, без запаху Просто технічний (?) азот. Намагаюсь вловити різницю. Правда ці ж колеса повітрям я ще не качав, тому про різницю нічого не скажу. Ціна однакова виходить, що повітрям, що азотом качати, я зазвичай підкачую на одному шиномонтажу.А що до конкретно маркетингових заяв, то я їх прояв на собі не відчуваю Тиск собі міняється згідно законам фізики =) Правда, раніше я не звертав уваги на його зміну, а конкретно на цих колесах ще не бачив збільшення тиску вище ніж на 0.3 одиниці по моєму манометру, навіть на 0.3 ще не бачив, десь 0.15-0.25, але точно сказати важко - шкала доволі дрібна.Якщо хтось має подібну статистику на звичайному повітрі, пишіть, порівняємо, зробимо точніші висновки! =)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    До речі, на тему, цікава табличка:
    image
    фотохостинг png
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    кстати да, у мну с букварём совпадает
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    надеюсь это соцреклама
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Рома, скажи чесно, за 12-тибальною системою, яка у тебе оцінка з фізики у школі була???Ти, часом, таке тут пишеш, що я лише дивуюся...Яка нахер `статистика`, якщо ЗГІДНО до законів фізики - РІЗНИЦІ у поведінці автомобіля/зносі шин/тормозному шляху, і взагалі - БУДЬ-ЯКОЇ різниці між ПОВІТРЯМ у шинах та ЧИСТИМ АЗОТОМ там-же - НЕМАЄ і бути НЕ МОЖЕ.Більш того, відкрию тобі СТРАШНУ таємницю: ЧИСТЕ ПОВІТРЯ на 78!!!!!! відсотків складається з АЗОТУ. ЕТА ПІ.ДЄЦ... (с)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Рома пошутил. Это старый прикол.А табличка - гавно. 185/80 Эр14 нету.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Saburo_Sakai Ну, дай Боже, аби так і було.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Milvus

    а я азотом качаю

    Мне как-то показывали накачку безкамерки `огнем`. Занятное зрелище, я вам доложу.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    все качают азотом, только некоторые за деньги
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ у мене не було 12 бальної системи, це по-перше, по-друге, азот сухий, в порівнянні до повітря, тому теоретично поведінка може в деякій мірі відрізнятися, по-третє, азот не горючий, хоча навряд колесо легковика отримує такі навантаження, щоб створити умови для загоряння, але все ж. А взагалі, мені було цікаво чи має це якийсь помітний вплив на експлуатацію авто.І чого ти казишся? Я ж тебе не заставляю так робити =)І я знаю, що азот складає основну частку атмосферного повітря. А ще азотом качають шини літаків, деяких вантажівок і боліди Ф1 - здавалося б чому, якщо різниці зовсім немає? Saburo_Sakaiя не жартував на рахунок азоту. Що за прикол?На рахунок таблички: ага, і про колеса з велосипеда забули написати також Milvus я не зрозумів :?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Saburo_SakaiА ти кажеш...akupaka Пояснюю: в Ф1 і в авіації азот використовується ВИКЛЮЧНО з міркувань пожежної безпеки. Підозрюю, що `деякі вантажівки` використовуються для перевезення легкозаймистих речовин/рідин.Рома, елементарні речі потрібно знати. Я думав, що після баррел-процесора ти мене вже нічим не здивуєш, однак, тобі вдалося.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Он нас тролит
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ Боря, я тебе не розумію, я тобі розказую якісь неймовірні речі, що порушують твоє уявлення про Світ?! Я десь розказав щось, що порушує твоє уявлення про закони фізики?!! Чому ж ти про це говориш? Я лише запропонував перевірити у кого як коливається тиск під час експлуатації авто і поділитися цим. Це цікава інформація, бо дехто пише, що різниця тиску від температури колеса під час експлуатації авто може зрости аж до 1 одиниці (що там Бар?). Я бачив різницю не більше 0.3. Мені цікаво: як буває ще (в умовах легковика)?!Що в цьому неймовірного?!
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Я лише запропонував перевірити у кого як коливається тиск під час експлуатації авто і поділитися цим. Це цікава інформація, бо дехто пише, що різниця тиску від температури колеса під час експлуатації авто може зрости аж до 1 одиниці (що там Бар?)

    Напомню: коэффициент объемного расширения газов постоянная величина и одинаков для всех газов.

    http://rezina.biz.ua/test_tyre/gaz_v_shinahа вообще посчитай сам

    Известно, что при повышении температуры воздуха на 8 градусов, давление в шинах увеличивается ~ на 0,1 бар.

    надо раз в сезон просто контролировать давлениеЗЫ у меня кстати недавно на шинмонтаже обнаружили 2.8!! но это я [s:5f6d48f491]двойку[/s:5f6d48f491] 2.2 выставлял ещё зимой.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @kosar
    На лючке бензобака у моих машин прописано давление, следую рекомендациям при загрузке.

    надо раз в сезон просто контролировать давление

    Я когда на `пирожке` изредка еду в село (200км в конец) с полной загрузкой это одно, а когда порожняком на работу и обратно -- совсем другое. Насос всегда в салоне.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    grun Макс, я в курсі цієї фізичної властивості.Але мені стало цікаво чи буде через конструктивну різницю шин різною температура газу в шині під час експлуатації, відповідно і різниця тиску?Тому й запитав чи хтось проводив такі спостереження.

    ЗЫ у меня кстати недавно на шинмонтаже обнаружили 2.8!! но это я двойку 2.2 выставлял ещё зимой.

    Якщо прийняти температуру у момент перевірки рівно 30 градусів, то ти качав шини у -18 морозу? =)І ще, шина була холодна на момент заміру?До речі, а від вологості закачуваного повітря залежить зміна тиску чи величина `~ на 0,1 бар` стала за будь-яких умов?зі: О! Дякую за статтю про чарівний Prosfire! Я давно про нього сперечався з одним знайомим, якому авто `стало м'якшим` завдяки цьому газу! =)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Bulba
    =FSG=FRITZ абсолютно прав.Закачка шин азотом - полный развод на деньги.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Але мені стало цікаво чи буде через конструктивну різницю шин різною температура газу в шині під час експлуатації, відповідно і різниця тиску? Тому й запитав чи хтось проводив такі спостереження.

    ну там же по ссылке выше то что ты хочешь
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    grun я ще не мав можливості прочитати Bulba це, як кажуть, `нишевой продукт`, а не розвод. Просто при звичайних умовах експлуатації легковика в цьому немає особливої необхідності.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Надо ставить систему подкачки от ЗиЛ-157 - на каждое колесо краник, отрегулировал и едешь
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Рома, блін, ти точно тупо тролиш, чи російську мову не розумієш, чи тобі ліньки півсторінки прочитати???Читай з того мого посилання:

    Утверждение 1. Повышение стабильности давления в шине. Коэффициент теплового расширения азота гораздо меньше, чем у воздуха, и поэтому при нагреве шины давление практически не меняется.– Это утверждение противоречит законам физики, а именно: закону Шарля (давление газа в постоянном объеме прямо пропорционально температуре) и закону Гей-Люссака (коэффициент объемного расширения всех газов одинаков), которые мы проходили в 9 классе общеобразовательной школы.

    І якого милого ти продовжуєш тролити про різницю між повітрям та азотом і між вологим та сухим повітрям??? Згідно вищевказаних законів фізики - РІЗНИЦІ НЕМАЄ. Які, нафіг, `заміри та спостереження`???
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ Боря, не парся, просто, не парся.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Milvus

    Milvus я не зрозумів

    Может я некорректно выразился. Скорее не накачка, а установка покрышки на место.Ну вот, например.В полевых условиях более простой способ трудно отыскать.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @AndreyK

    Згідно вищевказаних законів фізики - РІЗНИЦІ НЕМАЄ. Які, нафіг, `заміри та спостереження`???

    Боря, ты разве не в курсе - для гуманитариев законы физики не указ.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    AndreyK Так він же програміст...Не приведи, Господи, такому програмувати якийсь симуляторЯ тепер розумію, чому у перших версіях БоБа при `прогорянні` вихлопного патрубка падала потужність двигуна. А при збільшенні тиску у впускному колекторі на 0.2 атмосфери - `рвало` його алюмінієві `штани`.Отаке `молоде покоління` цілком здатне так напрограмувати.Саме ж цікаве: `сидить в Інтернетах` безвилазно, тут-же маса інформації про `розвод` з азотом в шинах, та де там, `без лоха і жизнь плоха`. akupaka Я особливо й не парюсь.Просто ти в черговий раз показав, що ти невиправдано (скажемо так) впертий... І не не вистачає у тебе самовладання визнати, що ти чогось не знаєш.
Эта тема была закрыта.
Все темы