Это один из самых популярных холиваров в интернете1. На зиму рекомендуют брать резину поуже или пошире?
Мишлен, Бриджстоун, Континенталь, Данлоп и т.д.Good Year Ultra Grip хорошо в снегу гребут (в качестве конкретного примера) Есть шипованные варианты (Ultra Grip Extreme)Т.к. в брендах я не разбираюсь, смотрю на Нокиан. Просто потому, что это единственное название, которое я слышал (
Як? Wolfie 1. Я думаю, ти ніякої різниці не відчуєш між 175-185. Різниця частіше за все відбивається в витратах палива, чим ширше, тим більша витрата, але навряд вона буде дуже великою.Що до фізики процесу, то мені важко щось сказати, ще й Макс перевернув мій світ =)Ще кажуть, що широка шина важче їде. З іншого боку, наскільки мені відомо, чим більша пляма контакту, тим сильніше тертя... - тим краще керованість.2. По малюнку протектора - чим ширші канавки, тим краще шина на сніжному покритті. Сніг не забивається, вірніше краще виходить. Але така шина дуже шумна і може гірше поводитися на льоду і асфальті, хоча це ще дуже залежить від складу резини. Якщо їздити в основному в місті, по каші, то треба кращі показники для аквапланування.3. Я за три зими без шипів прекрасно обходився, їжджу в основному по Києву, трасах та більш-менш населених містечках.У мене GY Ultragrip 7 (плюс?) 195/65/15.Зараз багато хто зі знайомих перейшли на Kumho KW31, хвалять, але вони не в твоєму розмірі їздять, тому не факт, що буде так само чудово для тебе.физика процесса - выше сцепление на мелком пятне контакт
не правда, ще є третій - придурок позаду, що не тримає дистанціюнасчёт шипов дело конечно хозяйское, но у них только лишь 2 недостатка -шум и цена
то есть, если ты кому-то приедешь, то будешь считать себя белым и пушистым? только менты обычно калькулируют заднемуне правда, ще є третій - придурок позаду, що не тримає дистанцію